wymarzone-nogi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2011

Weszłam sobie dzisiaj na http://diety.odwazsie.gazeta.pl i zrobiłam diagnozę dietetyczną (trochę zawyżyłam wagę, bo poniżej 50 nie działało (nie myślą o osobach niskich lub za chudych)

Swój wygląd oceniasz poprawnie. Masz świadomość swojej masy ciała. Dbaj o
racjonalne odżywianie. Staraj się każdego dnia dodatkowo ćwiczyć.
Tkanka tłuszczowa gromadzona w rejonie brzucha, także wewnątrz jamy
brzusznej okalając narządy. Ten typ odkładania tkanki tłuszczowej
charakterystyczny jest dla mężczyzn. Generalnie ma niekorzystne
działanie dla zdrowia.

Śniadanie zjadasz o dobrej porze. (do 2 godz po obudzeniu)

Wspaniale!
Po nocnym głodowaniu organizm potrzebuje uzupełnić zasoby glukozy.
Stężenie glukozy we krwi (glikemia) jest najniższa rano. Posiłek
uzupełni niedobory glukozy a Ty z zapałem rozpoczniesz dzień. Co ważne,
łatwiej będzie Ci tez schudnąć. Zgodnie z wynikami badań osoby
niejedzące śniadań ważą więcej. Będziesz pracować wydajniej. Łatwiej
będzie Ci się skoncentrować. 

Jesz prawidłową ilość posiłków. Tak trzymaj.

Brawo! 5 posiłków to idealny wybór. Dopływ energii do organizmu jest
optymalny. Stężenie glukozy nie będzie ulegać nadmiernym wahaniem. Cały
dzień będziesz miała siłę do wyjednaj pracy. Nie będzie doskwierał Ci
nadmierny głód, jednak posiłek będzie dla Ciebie przyjemnością.

Jesz zbyt często.

Nie pijesz wody, ale staraj się pić około 1,5-2 litrów niesłodzonych płynów dziennie. (ale piję cherbatę, nie było w ankicie;p)

Jesz optymalną ilość owoców dziennie. (1-3 diennie)

Jesz optymalna ilość warzyw

To fantastycznie, że nie zapominasz o warzywach. Zalecane jest jednak aby zwiększyć ich ilość

Lubisz nabiał. Jednak jesz go za dużo.
Jesz optymalną ilość produktów zbożowych. 1-3

Czekolada – jest naturalnym antydepresantem. Apetyt na
czekoladę świadczyć może o nastroju depresyjnym
– postaraj znaleźć się
lepszy sposób na poprawienie humoru. Stężenie hormonów szczęścia
zwiększa się pod wpływem ruchu. Tu trafili w dziesiątkę, im podlejszy nastrój tym większa chcica na czekoladę i ogólnie na żarcie, nawet matka zauważyła, że czasem jestem bardziej żarłoczna

Już za 2 lata możesz ważyć: 72 kg Jeśli będziesz mieć złe nawyki żywieniowe może Cię czekać systematyczny wzrost masy ciała.

Proponowana ilustracja:

 

idealna sylwetka - oblicz index bmi

 

14 grudnia 2011
Czuję się lepiej aczkolwiek nie idealnie. Z poprawą zdrowia przyszła „poprawa” wagi: ważę 48kg (49kg w rzeczach!). Postanowiłam wziąć się za siebie od pniedziałku, dziś dopiero środa, a ja już zdążyłam spieprzyć… Brzuch znów mam bardziej wywalony, przy okazji innych badań wyszło, że coś z wątrobą, biorę tabletki ale nie widze poprawy. Kiedyś mówiłam o brzuchu jako takim lekarzowi i… nie zrozumiał problemu (czy jest pani w ciąży?)

—————————————-
3 dni trzymałam jako tako dietę, raz nawet 1 dzień nic nie jadłam (zrobiłam sobie karę za lenistwo) nawet nie czułam specjalnie głodu, nic mnie nie kusiło bo zero to zero, dziwne, że tak łatwo poszło.

Dziś 23 grudnia 2011 ważę 47,5kg naczczo,
nie trzymam diety, na święta sobie odpuszczam, czasem się ważę, żeby sprawdzić, ile będę musiała zrzucić…
Jak wyjadę od rodziców dopiero będę mogła się odchudzać czyli w nowym roku:)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i się martwicie o mnie <3
Podwiedzam Was jak będę miała chwilkę w Święta, dziś już idę spać bo jestem zmęczona (taaa znów mi się pogarsza, męczę się szybko, mam nadzie, że do Sylwestra się wykuruję:) )

P.S Skasuję strażnika marzeń i zrobię blga ze zbiorem diet, które mnie zaciekawiły (był tak jeden wspaniał ale autorka go skasowała:((

Za oknem ciemno,

cichutko puszyste ścielą się płatki.


Niech serca się z sercem podzielą


jak wigilijnym opłatkiem.


  • RSS